Revenge Is a Dish Best Served Cold
Dalam pertempuran pertama, para cef ditugaskan untuk membuat hidangan sejuk, dan seorang pesaing yakin akan naik takhta tetapi hampir membakar House of Knives. Pertempuran untuk takhta memberi peluang kepada seorang cef untuk membalas dendam.