He's Making What?
Para cef mencipta hidangan berlapis untuk cuba mendapatkan kawalan ke atas permainan. Seorang pesaing mengambil risiko manis untuk menonjol tetapi menghadapi banyak masalah. Cef yang menang membuat keputusan strategik.