Welcome to the House of Knives
Hos Scott Conant mencabar enam cef untuk membuat hidangan menggunakan ramuan istimewa dengan harapan untuk mengagumkan hakim Marcus Samuelsson dan Judy Joo. Pemenang akan mengambil takhta sebagai penguasa pertama permainan, dan seorang cef akan dibuang.