Surprise Banishment
Keadaan amat sengit ketika cef memasak hidangan mudah pegang untuk hadapi kejutan potensi penyingkiran berganda. Seorang pesaing dengan yakin membuat hidangan khas dan seorang lagi mengejar masa dan berisiko menghidangkan daging kurang masak.