Battle Brunch
Para cef diarahkan membuat hidangan sarapan tengah hari dan mengagumkan hakim dengan hidangan inovatif yang hebat. Pertempuran sengit untuk takhta melibatkan kima, dan pencabar membuat pilihan bahan yang sangat berisiko.