Picky Parents in Alabama
Ibu bapa yang cerewet mencari rumah besar dengan ruang yang luas untuk anak-anak dan anjing mereka di Alabama. Hampir satu tahun, mereka kerap kali gagal dalam bidaan hartanah kerana sikap mereka yang sukar untuk berkompromi.