From NYC to OK
Sebagai sebahagian daripada program pekerja jarak jauh, seorang pembeli berpindah dari kesibukan NYC ke Tulsa, Oklahoma. Dia mencari banglo yang selesa pada harga mampu milik, tetapi kakaknya ingin pastikan dia berbelanja untuk dapatkan rumah yang selesa.