Bougie in Atlanta
Selepas menamatkan hubungan jangka panjang, seorang lelaki bersedia untuk membeli rumah baru yang hebat dan mewah di tengah-tengah bandar Atlanta. Namun, wangnya mungkin tidak mencukupi untuk memenuhi semua permintaannya.