Practical vs. Grand in Virginia
Selepas sembuh daripada isu kesihatan yang serius, pasangan dari Virginia perlukan rumah baru untuk penuhi keperluan isteri. Suami mahukan rumah setingkat yang murah dan praktikal, tetapi isteri mahu rumah impian yang gah dan indah walau apapun.