Family First in Pittsburgh
Pengantin baru ingin menjual rumah bandar mereka untuk rumah yang lebih besar untuk keluarga muda mereka di subbandar South Hills, Pittburgh. Si suami ingin lebih jauh untuk rumah yang lebih besar, tetapi si isteri mahu yang tersedia dan dekat bandar.