Investing in Herself
Selepas membesarkan anak-anak, seorang wanita bujang menumpukan pada keperluannya dalam pencarian rumah pertamanya di luar Chicago. Dia mahukan rumah bandar yang mudah dijaga tetapi kawannya merasakan rumah setingkat adalah pelaburan yang lebih baik.