Home Town Intervention
Satu pasangan membeli sebuah rumah di Laurel sebagai projek DIY, tetapi mereka perlukan bantuan. Anak mereka meminta Ben dan Erin membantu dan berharap mereka dapat meyakinkan ibu bapanya bahawa mereka perlu panggil profesional.