Work of Art
Bersama tiga anjing terapi mereka, pasangan ini perlu cari rumah baru selepas penjualan cepat rumah mereka di Ohio memaksa mereka tinggal di van perkhemahan mereka. Ben dan Erin mereka dan membina kaunter pulau khusus unik dengan beberapa ciri kejutan.