Let the Good Times Roll
Seorang wanita mahu tukar kemeriahan New Orleans untuk rumah yang tenang tetapi masih mahu ruang untuk melayan rakan dan keluarga. Apabila Ben dan Erin tahu latar belakang muziknya, mereka mendapat ilham untuk cipta ruang yang menghormati sejarah itu.