Unlimited Dreams
Seorang doktor dengan misi untuk membantu kanak-kanak memulakan pusat pembelajaran untuk kanak-kanak yang kurang bertuah, dan kini ia penuh dengan pelajar. Ben dan Erin membantu mencari, mereka dan mengubah rumah lebih besar untuk wujudkan sekolah selesa.