Saving the Homestead
Ben dan Erin membantu keluarga Mississippi menyelamatkan rumah mereka daripada dijual. Mereka memulihkan rumah dengan reka bentuk rumah ladang desa, memelihara pesona sejarahnya dan mewujudkan tempat generasi masa depan boleh membuat kenangan kekal.