The Garden Shed
Sebuah keluarga ingin mengubahsuai rumah mereka untuk mewujudkan lebih banyak ruang untuk datuk dan nenek berkunjung. Ben dan Erin lakukan pengubahsuaian rumah tamu impian, tetapi bencana melanda apabila mereka hadapi masalah besar yang tak dijangka.