With Love, Ben and Erin
Seorang penyokong kesihatan keluarga tempatan dapat tawaran pengubahsuaian tak diduga daripada Ben dan Erin. Juga, pasangan bintang HGTV Kamohai dan Tristyn Kalama bersama Mika dan Brian Kleinschmidt bantu memperbaiki taman utama di pusat bandar Sebring.