Wish You Were Here
Ben dan Erin, dengan bantuan Jasmine Roth dari HGTV dan cef Food Network Mika Leon menaikkan restoran milik keluarga. Mereka juga mengejutkan pasangan murah hati yang membantu veteran dengan pengubahsuaian rumah.