Greetings From Sebring!
Ben dan Erin tiba di Sebring, Florida, dengan untuk membaik pulih setiap perniagaan di lingkaran pusat bandar bersejarah. Mereka bermula dengan kedai soda yang amat perlukan ubah suai dan rumah guru tadika dengan bantuan Dave dan Jenny Marrs dari HGTV.