An Extra Seat at the Table
Ben dan Erin, bersama bintang HGTV Veronica Valencia, membawa gaya Cuba ke restoran milik keluarga di Lingkaran. Mereka juga mengejutkan pemimpin masyarakat dengan pengubahsuaian rumah untuk membantu mereka berkhidmat kepada warga Sebring.