The Show Must Go On
Seorang penyokong ibu bapa tunggal, seorang wanita Sebring mendapat kejutan apabila Ben dan Erin memberinya pengubahsuaian rumah. Juga, Sarah dan Bryan Baeumler dari HGTV datang untuk membantu Circle Theater bersejarah dengan ubah suai besar.