Start Your Engines!
Ben dan Erin mengejutkan ketua badan amal kanak-kanak tempatan dan suaminya dengan pengubahsuaian rumah. Chelsea dan Cole DeBoer dari HGTV tiba untuk membantu, dan mereka juga ingin membawa seni ke pusat bandar bersejarah Sebring.