Beloved Bungalow
Pemilik rumah sentiasa mengutamakan keluarga dan rakan-rakan, tetapi selepas mengalami strok, mereka memerlukan bantuan. Mike, Sherry, dan Michael tampil mendedahkan isu berbahaya, dan berusaha mewujudkan kediaman yang selamat dan mudah diakses.