The Broken House
Rancangan pemilik rumah untuk penambahan cuma berakhir dengan mutu kerja yang teruk daripada kontraktor yang tinggalkan rumah yang tak boleh didiami. Mike, Sherry, dan Michael tampil menangani bahaya elektrik, runtuhan bata dan masalah struktur.