Big Hearted Bungalow
Pasanganini telah membantu ramai rakan mengubah suai kediaman mereka, tetapi isu kesihatan telah menghentikan usaha mereka. Menghadapi cabaran di banglo kecil mereka sendiri, Mike, Sherry, dan Michael tampil dan menemui isu-isu struktur yang berbahaya.