Framed
Pemilik rumah merancang membina pangsapuri bawah tanah untuk ibunya, tetapi kontraktor meninggalkan projek dalam keadaan berbahaya. Mike, Sherry, dan Michael tampil membantu dan terkejut apabila ada wayar hidup, rangka berantakan dan kebocoran gas.