Ungrounded
Selepas membeli banglo mereka, pemilik rumah rasa putus asa selepas setahun mengalami kebocoran dan masalah elektrik yang tidak berkesudahan. Mike, Sherry, dan Michael masuk campur dan perlu berhadapan pengkalisan yang ala kadar dan pendawaian berbahaya.