Steam Dream
Pemilik rumah hampa dan hadapi masalah kewangan selepas kontraktor tinggalkan projek penambahan dan rumah yang berbahaya. Mike, Sherry, dan Michael kini perlu tangani sekat yang tidak boleh digerakkan, tiang yang buruk dan lantai yang beralun.