Warning Shots
Apabila seekor beruang menghendap di lombong, Jack mula bertindak. Apabila Holy Roller bocor, Todd bergegas membaikinya. Apabila pemeriksaan kerajaan mengancam untuk menutup lombong, Hunter mengorbankan kiraan emasnya.