Big Iron, Bigger Problems
Todd menghidupkan Holy Roller dan mula berhasil. Dengan impian untuk namanya dikenang, Hunter mengangkut kapal korek terbesar yang pernah digunakan oleh Hoffman ke tapak tersebut. Memunggah kapal korek raksasa mencetuskan pergaduhan ayah dan anak.