Burst World Problems
Ppersaingan antara Todd dan Hunter sedang berlangsung. Hunter bekerja sehingga malam, namun saluran air yang rosak mematikan Black Pearl. Todd sedang berusaha untuk mendahului, tetapi masalah hos memaksanya membaikinya segera.