Pirates of the Tundra
Hunter menghidupkan Black Pearl dan mencuci tanah buat kali pertama musim ini tetapi kemudian dengan cepat kebocoran dan masalah pam melanda. Tertinggal daripada matlamat 1,000 aunsnya, Todd terdesak mencari lombong yang lebih baik.