Rock Blocked
Memandangkan kapal korek Holy Roller milik Todd beroperasi tanpa henti, kapal korek Black Pearl milik Hunter akhirnya bersedia. Namun lombong itu ditutup apabila kapal korek Hunter menghalang akses kepada batu dari sisa lombong Todd.