The Root of the Problem
Seorang pemilik rumah berimpian besar untuk rumah pantai gaya Scandinavia dan California, tetapi peruntukannya hampir tidak cukup untuk bilik mandi dan pejabat. Jasmine hadapi cabaran kewangan semasa ingin menghidupkan idea pengubahsuaian besar pemilik.