Take Me Out of My Reno!
Selepas merobohkan seluruh rumah mereka, pemilik rumah kali pertama dapati mereka tiada pengalaman atau masa untuk buat pengubahsuaian. Kini, Jasmine hanya ada enam minggu untuk ubah dapur, ruang tamu dan bilik tidur mereka menjadi oasis gaya pantai.