Whose Decision Is it Anyway?
Kesukaran membuat keputusan menjadikan rumah mereka kelihatan separuh siap dengan tandas yang dipenuhi masalah. Jasmine mencari cara terbaik untuk membina rumah yang sesuai dengan citarasa mereka dengan rupa yang mereka akan hargai untuk masa yang lama.