A Family Affair
Jasmine Roth bantu pemilik rumah yang melakukan projek DIY besar dan tinggal tanpa bilik mandi, dapur dan bilik tidur kerana masalah yang tidak dapat mereka selesaikan. Jasmine dan pasukannya siapkan projek bermasalah dan ubah bencana jadi ruang impian.