No Right Angles
Yakin dengan pengubahsuaian bekas kotej mereka, harapan hancur apabila para pesara menangani projek yang lebih rumit. Jasmine mahu menyesuaikan gaya pantai eklektik mereka untuk dapur dan ruang tamu yang berfungsi.