Up in Smoke
Lebih dua tahun berlalu sejak dapur keluarga ini terbakar, mereka tidak memasak di rumah sejak itu. Jasmine ingin cipta dapur yang tidak lapuk dek zaman dan ubah rumah yang pernah terbakar ini jadi rumah ladang kontemporari dengan pelan lantai terbuka.