Yeong-do meragui status sosial Eun-sang dan hubungannya dengan Tan apabila mereka bergaduh disebabkan dia buli pelajar lelaki kelas sosial rendah. Dia mengugut untuk mendedahkan status anak luar nikah Tan jika Tan tidak pindah sekolah.