Tan melengahkan kepulangan Eun-sang ke Korea dengan membawanya bertemu abang tiri, Won, yang ada urusan di US. Hui-nam, ibu Eun-sang terdengar rancangan perempuan simpanan majikannya, Ki-ae, yang mahu menghapuskan isteri keduanya.