Tan dan Yeong-do bergaduh dan bersemuka dengan masa lalu. Ketika melawat ibu Tan untuk meyakinkan yang pertunangan tidak dibatalkan, Rachel mengetahui rahsia Eun-sang dan mahu mendedahkannya di parti Chan-young dan Bo-na.