Tan putus harapan apabila menurut kehendak ayahnya dan melepaskan Eun-sang pergi. Ki-ae bergaduh dengan ayah Tan dan mahu berpisah. Simpati dengan adiknya, Won membantu Eun-sang mengatasi ketakutan dan pulang ke Seoul.