Ibu bapa muda yang tinggal di Maui menukar cuaca hujan di Wailuku dengan pantai Kihei yang cerah. Mereka menyukai budaya Hawaii dan bersedia untuk mengecilkan saiz ke kondo dengan kemudahan yang menyeronokkan dan berada sedekat mungkin dengan pantai.