Graduating to the Real World on Oahu
Seorang graduan kolej baru-baru ini memulakan kerjaya ketenteraannya dan membeli rumah pertamanya di Oahu. Ibunya sedang membantunya mencari rumah supaya dia boleh menetap di tempat sendiri dan mengucapkan selamat tinggal kepada gaya hidup asrama.