Carving Waves and Jade in Hilo, Hawaii
Penluncur air tidak sabar-sabar untuk memindahkan keluarganya dari CA ke Big Island, Hawaii. Dia dan isterinya mahu halaman yang luas untuk anak-anak mereka dan kebun buah-buahan tropika, serta ruang untuk dia tumpu pada perniagaan barang kemasnya.