Moving Closer to Family on Oahu
Pasangan muda dan anak lelaki mereka meninggalkan Seattle ke Oahu yang cerah. Bersama keluarga di pulau berhampiran, mereka mencari rumah dengan ruang untuk berhibur dan halaman belakang yang luas di mana anak dan dua anjing mereka boleh bermain.