Trading Toronto Winters for Oahu Vistas
Pengantin baru meninggalkan Toronto untuk berpindah ke syurga bulan madu mereka di Oahu. Suaminya mahu rumah dengan halaman untuk anjing mereka dan bilik untuk pejabat, manakala isterinya lebih mementingkan anjung yang besar untuk menikmati pemandangan.