A New Change of Pace in Maui
Sepasang suami isteri FL bersedia membuat perubahan drastik dan berpindah ke Maui. Mereka menyukai keindahan semula jadi pulau itu, suasana masyarakat dan pantai yang sempurna, jadi mereka mengambil peluang dan mencari syurga mereka sendiri.